PROCÉS DE PRIMÀRIES OBERTES A TOTA LA CIUTADANIA PER A RATIFICAR, O NO, EL CAP DE LLISTA DE LES ELECCIONS MUNICIPALS DE MAIG DEL 2019

Compromís per la Pobla obri procés de primàries per a ratificar o no al cap de llista per a les eleccions municipals de maig del 2019. Solament s’ha presentat com a cap de llista el nostre company Josep Vicent Garcia i Tamarit; el col•lectiu de Compromís, en assemblea, va decidir emprendre un procés de primàries obertes, per a confirmar, o no, aquesta opció de cap de llista electoral municipal.

El procés de primàries està obert a tota la ciutadania de la Pobla de Vallbona; per a poder exercir el dret de vot, s’ha de ser afiliat o simpatitzant de Compromís o de qualsevol partit de la coalició. També es podrà exercir el dret de vot sent ciutadà major d’edat i empadronat a la Pobla de Vallbona; per a això, caldrà indicar per mail el desig de participar, i remetre en aquest mail copia del DNI.

La votació es realitzarà divendres que ve, 25 de gener del 2019. Els afiliats i simpatitzants registrats en la web “espai Compromís” podran exercir el seu vot telemàticament des de les 12.00 fins a les 20.00 del dia indicat. També es podrà exercir el vot (opció obligatòria per a la resta de ciutadans no registrats com a simpatitzants o afiliats) presencialment en la seu de Compromís per la Pobla de Vallbona (Carrer Doctor Peris 43 baix) el mateix dia 25/01/2019 en horari de 17.00 a 20.00.

Per a més informació:

compromislapobla@gmail.com